Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;
Δες τις παρακάτω τις απαντήσεις στις πιο συχνές σου ερωτήσεις.
Αν δεν βρεις αυτό που ψάχνεις, επικοινώνησε μαζί μας!
Δες τις παρακάτω τις απαντήσεις στις πιο συχνές σου ερωτήσεις.
Αν δεν βρεις αυτό που ψάχνεις, επικοινώνησε μαζί μας!
Η μεταξύ μας σχέση ορίζεται από μία σειρά όρων χρήσης που σκοπό έχει να προστατέψει όχι μόνο το Geddy, αλλά και σένα από οτιδήποτε μπορεί να χαλάσει την εμπειρία σου στο κατάστημα. Τα προσωπικά σου δεδομένα είναι σημαντικά για μας και έχουμε κάνει ότι είναι απαραίτητο για να τα προστατέψουμε.
Πρέπει να μας προλάβεις! Είπαμε: είμαστε γρήγοροι!
Στείλε μας email ή πάρε μας τηλέφωνο όσο πιο γρήγορα μπορείς! Ευχαρίστως θα κάνουμε οποιαδήποτε αλλαγή, προσθήκη ή αφαίρεση για να είμαστε σίγουροι πως θα παραλάβεις ότι χρειάζεσαι!
Στείλε μας μήνυμα με τα νέα στοιχεία για την αποστολή, ακόμη κι όταν το δέμα σου έχει φύγει από μας κι εμείς θα φροντίσουμε να σου παραδοθεί εκεί που θέλεις!.
Στην σπάνια περίπτωση που θα συμβεί αυτό θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου για να σε ενημερώσουμε. Θα σου δώσουμε την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής ή θα σου προτείνουμε κάτι άλλο αν βιάζεσαι. Φυσικά μπορείς να ζητήσεις να ακυρώσουμε την παραγγελία ή να αφαιρέσουμε το αντικείμενο!
Γιατί δεν έχουμε τα πάντα! Μπορούμε, όμως, να ψάξουμε και να βρούμε ή να φτιάξουμε αυτό που αναζητάς. Μη διστάσεις να μας ρωτήσεις! Επίσης, είμαστε ανοιχτοί σε υποδείξεις που μας βοηθούν να γινόμαστε καλύτεροι!
Με τόσους κωδικούς που πρέπει να θυμάσαι είναι φυσικό! Πάτα το κουμπάκι στην φόρμα σύνδεσης και μεις θα σου στείλουμε στο mail σου ένα νέο κωδικό για να μένεις πάντοτε σε επαφή μαζί μας!
Γιατί η παραγγελία σου περιέχει ένα προσωποποιημένο αντικείμενο – κάτι που θα το φτιάξουμε ειδικά για σένα! Σε αυτή την περίπτωση η επιλογή της αντικαταβολής είναι απενεργοποιημένη. Μπορείς, βέβαια, να πληρώσεις με τη χρεωστική ή πιστωτική σου κάρτα, με κατάθεση ή με Paypal.
Επικοινώνησε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες
e mail